حضور گروه تولیدی صدف معدنی جوادی در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و صنایع وابسته – تهران 98
حضور گروه تولیدی صدف معدنی جوادی در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و صنایع وابسته – تهران 98

حضور گروه تولیدی صدف معدنی جوادی در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و صنایع وابسته – تهران 98

تهران از 24 لغایت 27 مردادماه 98 میزبان هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و صنایع وابسته به عنوان معتبرترین رویداد نمایشگاهی صنعت دام و طیور کشور بود. نمایشگاهی که در آن شرکتهای داخلی و خارجی، آخرین و جدیدترین تولیدات و محصولات، خدمات و برنامه های خود را ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار دادند.

این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه­های بین المللی تهران برپا شد و در آن بیش از 290 شرکت تولید کننده داخلی و 17 شرکت خارجی از کشورهای ترکیه – چین – رومانی- هند- روسیه- آلمان- ایتالیا- فرانسه- سوئد- هلند و آمریکا در حوزه های مختلف در نمایشگاه مذکور  توانمندی‌ها و دستاوردهای خود را در فضایی بالغ بر 40000 مترمربع فضای نمایشگاهی به نمایش گذاشتند.

حضور تشکل ها و اتحادیه های تخصصی و مرتبط با صنعت دام و طیور من جمله:

·                     سندیکای تولید کنندگان و صادرکنندگان داروهای دامپزشکی ایران

·                     انجمن صنفی تولید کنندگان تخم مرغ شناسنامه دار ایران

·                     اتحادیه تولید کنندگان تجهیزات

·                     اتحادیه سراسری تعاونی های مرغداران گوشتی ایران

·                     انجمن ملی تولید کنندگان زنجیره ای گوشت مرغ

·                     انجمن صنفی تولید کنندگان جوجه یکروزه

رونقی دوچندان به نمایشگاه بخشید.

در نمایشگاه امسال، شرکت‌های فعال در زمینه‌های دامپروری (دام، طیور و آبزیان)، داروهای دامپزشکی، آزمایشگاه و تجهیزات، خوراک دام و طیور و افزودنی‌ها، مکمل‌های دام و طیور، تجهیزات، لوازم مرغداری، ماشین آلات دامپروری، ماشین‌آلات صنعتی و کشتارگاهی، تجهیزات گرمایشی و سرمایشی و... از استان­های مختلف حضور داشتند.

این رویداد نمایشگاهی هدف خود را بر ایجاد و نمایش شبکه ای گسترده از فعالین  و تولید کنندگان صنایع دام و طیور، برقراری ارتباط و پیوند مناسب بین عرضه کنندگان و متقاضیان خدمات این صنعت، ایجاد بستری مناسب در زمینه های مرتبط با شبکه های کسب و کار، تعامل و همکاری، ارائه راهکارها و نوآوری های شرکت های ملی و بین المللی حاضر در نمایشگاه متمرکز کرده تا نمایشگاهی با اهمیت در این صنعت ارائه نماید.

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و صنایع وابسته تهران جایگاهی ایده‌آل برای تولیدکنندگان فعال در این صنعت محسوب شد تا ضمانت و کیفیتی که مصرف‌کنندگان خواستار آن هستند را ارائه دهند و ارتباطی مستقیم با بازارهای بین المللی برقرار کنند.

گروه تولیدی صدف معدنی جوادی همچون سال های گذشته با حضور فعال خود در این نمایشگاه با مشتریان وفادار خود دیدار و گفت و گو نمود ، همچنین کارشناسان فروش و مدیران گروه تولیدی با نمایندگان شهرستان ها جلسات کاری خود را برگزار کردند.

جهت مشاهده برخی از عکس های نمایشگاه تهران 98 به قسمت گالری مراجعه نمایید.

7 مهر 1398

گروه تولیدی صدف معدنی جوادی